Küldetésszerkesztés!

Több
2016 ápr. 25 13:55 #8141 Írta: Liszka
Liszka válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Igazad van, csak vicceltem! Nem tervezem ezt, előtte mindenképp engedélyt kérnék, hisz nem ez a feladatom! :)

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 ápr. 25 10:24 #8136 Írta: McGregor [HAF]
McGregor [HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Reméljük nem kerül sor erre, mivel akkor elveszítené a lényegét a civilek védelme :(

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 ápr. 25 10:16 #8135 Írta: Liszka
Liszka válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Nekem tanulságos volt a múltkori esemény, miközben a dombon felderítettem a többieknek rám rontott egy "Bomba Gyurka", ezért legközelebb keresek egy védet helyet 1000 m-re és minden civilre lövök, aki él és mozog, főleg ha a srácok vagy felém jön! ;) :cheer:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 ápr. 25 10:04 #8134 Írta: jimcat[HAF]
jimcat[HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
a tegnap esti teszt egy két észrevétele. A küldetés nagyon jól működik és még mindig sokallom az öngyilkosokat. Szerintem sokkal többet adna a dologhoz ha esetlegesebb lenne a feltűnésük.
Az ace beállitást nézzük át közösen mert nagyon hamar eszméletlen állapotba kerül a sérült és elég nehéz visszahozni.
egyébként nagyon élvezem és kíváncsi leszek nagyobb létszámban milyen lesz.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 ápr. 24 17:47 - 2016 ápr. 24 17:48 #8133 Írta: jimcat[HAF]
jimcat[HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
rgr és nekem élmény volt tesztelnem ezt a küldetést
Utolsó szerkesztés: 2016 ápr. 24 17:48 Írta: jimcat[HAF].

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Longo
  • Longo profilkép
  • Látogató
  • Látogató
2016 ápr. 24 16:16 #8132 Írta: Longo
Longo válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Sziasztok.
Elkészült AlRayak mapra írt küldetésem ami egy vegyes Insurgency\Domination missió. Utólag szeretném megköszönni mindenkinek aki feljött tesztelni.Igaz a laggprobléma miatt nem sok mindenre haladtunk de viszont nekem 10* több tapasztalatot adott szerkesztés terén mint bármi más. A problémákat, észrevételeket javítottam ,külön köszönet Jimcat-nek a segitségért mindenben.
A javított verzió: AlRayak_v3.pja310.pbo .
Szükséges addonok: HAF COOP + FSF_ALRAYAK MAP(HAF_Plussz_Térképek-ből).
A frissített küldetés leírást megtaláljátok a játékon belül notesben = HAF (a mellékelt képen látható).

Jimcat[HAF] a következő szerver ujra indításnál törölhető küldetések a szerverröl
-Bystrica%20multi.Woodland_ACR.pbo
-ALRAYAK_v1.pja310.pbo
-ALRAYAK_v2.pja310.pbo
Ezek mind az én kreálmányaim és hibásak. FTP szerverről a hibás lomjaimat már töröltem.
Mellékletek:

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 márc. 13 02:31 #7986 Írta: DögFather
DögFather válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Ne aggódj Raoul Mester, végig fogjuk ezt csinálni kerüljön bármennyi időbe is! Már csak miattad is! Nem fog a munkád kárba veszni Uram! Bízz a HAF Csapatba, jönni fognak ők amint szólsz. :)
Emlékszem egy ArmA2 -es küldetésre az pedig a "Clear the Coast" - Altis szigetén volt - amit te csináltál,és igen jól sikerült szerintem. Biztos vannak páran akik emlékeznek erre a küldetésre. Mondjuk ki nyíltan hogy ott is voltak apró gondok - például a Raoul által említett fegyver-, és ammoládák, ugye?! - amik nem voltak sehol! Na szép, akkor old meg a feladatot ennyi felszereléssel ami van nálad. Köszönjük Raoul Mester! Belegebedtünk de megoldottuk. :D
Annyit még mondanék, hogy nálam is késik az új HAF Addon mivel nekem is vannak fontosabb dolgaim mint csak a tervezgetés - életben kell maradni ehhez meg dolgozni - és nekem ez nem a szakmám hanem a hobbim, amit szeretek csinálni, de néha aludni is kell. Bár ebből élnék, már rég meglenne az új HAF Addon akkor.

Tisztelt Raoul Mester! Ne legyenek kétségeid semmiért se, ne foglalkozz holmi fps-ekkel, én örülök egyáltalán annak hogy te ismét tervezgetsz küldetéseket, minket szórakoztatni!
Tisztelettel GodFather /DÖG/

<p>"Azt tesszük ami a parancs, és nem azt ami helyes!" /Miller Százados/</p>
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Raoul [HAF]

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 márc. 12 19:26 #7984 Írta: Raoul [HAF]
Raoul [HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Köszönöm a próbálkozást és a fejtörést mindenkinek, aki megoldást keres a problémára.!! Nagyon örülnék, ha mindenkinek sikerülne normális fps -el lejátszani ezt a küldetést. Szeretnék már túl lenni rajta, hogy a következő missiont már úgy tudjam csinálni, hogy a játékélmény meglegyen, mert ez egyenlőre nagyon gyászos és hangulatromboló...
Ha meglenne az fps gyilkolás miértje, és megoldódna a probléma, akkor meghirdetném újra, vagyis összekönyörögném még egyszer a csapatokat.
Azért azt hozzátenném, hogy amikor teszteltük először még múlt hónapban, nekem nem voltak fps problémáim. Jó-jó.. nem azt mondom, hogy folyamatos 60, de volt 25-30 mindig. A tegnapi játéknál először szintén nem vettem észre, hogy nagyon beesett volna csak a második próbálkozásnál volt érezhető fps esés. Viszont ezt az ejtőernyőzéses módszert teljesen kiszedném, mert amit csinált dedikálton az minden volt, csak jó nem... Először nem adott ernyőt, pedig kellett volna alapból, becsapódtam 4000-ről és csak elájultam.... 2-3 perc ájult várakozás után a víz alatt respawnt nyomtam, megjelentem a parton a respawn ponton...ok... Másodjára már felvettem egy ernyőt alapból én is, leérkeztem a csónakok mellé közvetlenül, erre még egyszer kinyílt az ernyő a víz alatt és egy pillanat múlva a map bal alsó "legsarkában" úsztam felfelé, (és most jön a vicces rész!!!) ahol egy egész enemy AI szakasz térdelt viszonylag alakzatban a víz alatt vagy 30 méteren... Még a parancsnokuk is nyomta a dumát, hogy lőjenek rám, de simán átúszam köztük. Aztán megfulladtam mert nem tudtam felérni a felszínre.. Respawn és a parton születtem a ponton.... Na? Érdekes? Lehet, hogy igaz lehet az mcc tipp? Mi lehet még a tenger alatt???? :D

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 márc. 12 06:53 #7979 Írta: jimcat[HAF]
jimcat[HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Ezért szeretnék vasárnap este egy kis játékot / tesztet tartani.három dolgot probálnánk ki:
1 .mcc kikapcsol küldetés indít nem lép be utólag senki
2 .mcc bekapcsol mindenki össze vissza állítgatja a beépitet scriptel a látótávot(gyanítom hogy Raise-t ezért dobta ki)
3.mcc kikapcsol , látotáv állitó script kikapcsol emberek kilépnek belépnek a küldibe.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • RaiseTheDead
  • RaiseTheDead profilkép
  • Látogató
  • Látogató
2016 márc. 12 01:26 #7978 Írta: RaiseTheDead
RaiseTheDead válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
2016.03.11 küldetés lagg problémára egy megoldást találtam szerintem az pedig az mcc. Mivel művel olyan dolgokat hogy ha valaki később csatlakozik a küldetéshez akkor újra syncel az csatlakozó ember miatt és "lerak" mindent újra.
Nem biztos hogy így van de ez csak egy tipp.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 jan. 25 11:30 #7628 Írta: Hemy [HAF]
Hemy [HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
NEW CHERNA küldit szedd le és abban van egy script mappa onnan kell ADF_helipadLights.sqf és x_reload.sqf fileok.
A javító bázisokat a map ról crtl + c ... crtl + v
Felrakom FTP re is a Hemy mappába a küldit.
Remélem jó lesz, amúgy én a domination ról koppintottam :D
A következő felhasználók mondtak köszönetet: hussar32[HAF]

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Petkoo [HAF]
  • Petkoo [HAF] profilkép
  • Látogató
  • Látogató
2016 jan. 24 18:32 #7616 Írta: Petkoo [HAF]
Petkoo [HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
juhú

Újból egy kis segítségre lenne szükségem.
Jármű javító és újratöltő pontot szeretnék csinálni a bázisra. Viszont fogalmam sincs hogyan kezdjek neki.
Leszedtem a netről 1-2 scriptet, de nem jártam eddig sikerrel egyikkel se igazán :/

Tudna valaki segíteni?

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Petkoo [HAF]
  • Petkoo [HAF] profilkép
  • Látogató
  • Látogató
2015 dec. 31 13:21 #7441 Írta: Petkoo [HAF]
Petkoo [HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Köszönöm a válaszokat!
Nem túlélős küldibe kell szerencsére :D
Az ALiVE-ot próbáltam régebben, amit az letesz nem is tűnik el. Viszont cserébe képes atomvillanással egyenlő robbanásokat produkálni mikor 10-15 járművet egymásra pakol :side: sajnos hiába csináltam úgy ahogy a tutorialok mutatták nem tudtam elkerülni az egymásra spawnolást, pedig meggyorsítaná az ALiVE a küldiszerkesztést. Katonákat is tud lerakni, őrjáratokat indít, bázisokat kreál és mindezt random helyekre az adott zónán belül.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Longo
  • Longo profilkép
  • Látogató
  • Látogató
2015 dec. 31 10:05 - 2015 dec. 31 10:41 #7435 Írta: Longo
Longo válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Sziasztok.
COS és EOS-sal ez igen jó megoldás a civil frakció viszont azt még számoljátok hozzá hogyha valaki használ egy megszerzett civil járművet akkor az a zóna elhagyásakor eltünik a segge alól .Így ha egy survivor -os küldibe szeretnétek használni akkor érdemes csak a civil AI bent hagyni járművekre pedig más megoldást találni.Mert hát tuti a leleményes játékos (haf)mi mást szeretne mint lenyulni egy ilyen pöpec kis járgányt,és a végén kínos lehet városhatárában seggen csuszva elterülni. :woohoo:
Utolsó szerkesztés: 2015 dec. 31 10:41 Írta: Longo.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2015 dec. 31 07:16 #7429 Írta: jimcat[HAF]
jimcat[HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
én a insurokban is használt eos ba rakok civil egységeket!
forums.bistudio.com/topic/144150-enemy-occupation-system-eos/



null = "mkr1"],[1,2],[1,1],[1,2],[0],[1,20],[1,0,15],[3,1,500,EAST,TRUE,FALSE call EOS_Spawn;
itt a sor végén a 3,1,500 3 a civil frakció 1 hogy láthatalan amarker, 500 pedig a távolságot jelöli ahonnan bekapcsol a zóna(ez az opemme.sqf sora mkr1 a marker neve

és azért 3 mert unitpools.sqf tartalma:
private ["_tempArray","_InfPool","_MotPool","_ACHPool","_CHPool","_uavPool","_stPool","_shipPool","_diverPool","_crewPool","_heliCrew","_ArmPool"];
_faction=(_this select 0);
_type=(_this select 1);
_tempArray=[];

// EAST AFR FACTION
if (_faction==0) then {
_InfPool= ["rhs_msv_junior_sergeant","rhs_msv_marksman","rhs_msv_medic","rhs_vdv_at","rhs_vdv_strelok_rpg_assist","rhs_vdv_machinegunner","rhs_vdv_sergeant","rhs_msv_at","rhs_msv_strelok_rpg_assist","rhs_msv_lat","rhs_msv_rifleman","rhs_msv_officer"];
_ArmPool= ["rhs_bmp1_msv","rhs_btr80_msv"];
_MotPool= ["rhs_ural_vv","rhs_uaz_vv"];
_ACHPool= ["RHS_Mi24P_vvsc"];
_CHPool= ["RHS_Mi8mt_vvsc"];
_uavPool= [];
_stPool= [];
_shipPool= [];
_diverPool= ["rhs_msv_driver"];
_crewPool= ["rhs_msv_crew"];
_heliCrew= ["rhs_msv_combatcrew"];
};
// WEST NATO FACTION
if (_faction==1) then {
_InfPool= ["B_sniper_F","B_Soldier_A_F","B_Soldier_AA_F","B_Soldier_AAA_F","B_Soldier_AAR_F","B_Soldier_AAT_F","B_Soldier_AR_F","B_Soldier_AT_F","B_soldier_exp_F","B_Soldier_F","B_engineer_F","B_medic_F","B_recon_exp_F","B_recon_F","B_recon_JTAC_F","B_recon_LAT_F","B_recon_M_F","B_recon_medic_F","B_recon_TL_F"];
_ArmPool= ["B_MBT_01_arty_F","B_MBT_01_cannon_F","B_MBT_01_mlrs_F","B_APC_Tracked_01_AA_F","B_APC_Tracked_01_CRV_F","B_APC_Tracked_01_rcws_F","B_APC_Wheeled_01_cannon_F","B_MBT_02_cannon_F"];
_MotPool= ["B_Truck_01_covered_F","B_Truck_01_transport_F","B_MRAP_01_F","B_MRAP_01_gmg_F","B_MRAP_01_hmg_F","B_Truck_01_medical_F"];
_ACHPool= ["B_Heli_Attack_01_F","B_Heli_Light_01_armed_F"];
_CHPool= ["B_Heli_Light_01_F","B_Heli_Transport_01_camo_F","B_Heli_Transport_01_F"];
_uavPool= ["B_UAV_01_F","B_UAV_01_CAS_F","B_UGV_01_rcws_F"];
_stPool= ["B_Mortar_01_F","B_static_AT_F","B_static_AA_F"];
_shipPool= ["B_Boat_Armed_01_minigun_F","B_Boat_Transport_01_F"];
_diverPool= ["B_diver_exp_F","B_diver_F","B_diver_TL_F"];
_crewPool= ["B_crew_F"];
_heliCrew= ["B_helicrew_F","B_helipilot_F"];
};
// INDEPENDENT AAF FACTION
if (_faction==2) then {
_InfPool= ["I_engineer_F","I_Soldier_A_F","I_Soldier_AA_F","I_Soldier_AAA_F","I_Soldier_AAR_F","I_Soldier_AAT_F","I_Soldier_AR_F","I_Soldier_AT_F","I_Soldier_exp_F","I_soldier_F","I_Soldier_GL_F","I_Soldier_repair_F"];
_ArmPool= ["I_APC_Wheeled_03_cannon_F"];
_MotPool= ["I_MRAP_03_F","I_MRAP_03_gmg_F","I_MRAP_03_hmg_F","I_Truck_02_medical_F"];
_ACHPool= [];
_CHPool= ["I_Heli_Transport_02_F","B_Heli_Light_02_unarmed_F"];
_uavPool= ["I_UAV_01_F","I_UAV_02_CAS_F","I_UGV_01_rcws_F"];
_stPool= ["I_Mortar_01_F"];
_shipPool= ["I_Boat_Transport_01_F","I_G_Boat_Transport_01_F","I_Boat_Armed_01_minigun_F"];
_diverPool= ["I_diver_exp_F","I_diver_F","I_diver_TL_F"];
_crewPool= ["I_crew_F"];
_heliCrew= ["I_helicrew_F","I_helipilot_F"];
};
// CIVILIAN
if (_faction==3) then {
_InfPool= ["C_man_1","C_man_1_1_F","C_man_1_2_F","C_man_1_3_F","C_man_hunter_1_F","C_man_p_beggar_F","C_man_p_beggar_F_afro","C_man_p_fugitive_F","C_man_p_shorts_1_F","C_man_pilot_F","C_man_polo_1_F","C_man_polo_2_F","C_man_polo_3_F","C_man_polo_4_F","C_man_polo_5_F","C_man_polo_6_F","C_man_shorts_1_F","C_man_shorts_2_F","C_man_shorts_3_F","C_man_shorts_4_F","C_man_w_worker_F"];
_ArmPool= ["C_Hatchback_01_F","C_Hatchback_01_sport_F","C_Quadbike_01_F","C_SUV_01_F","C_Van_01_transport_F","C_Van_01_box_F"];
_MotPool= ["C_Hatchback_01_F","C_Hatchback_01_sport_F","C_Quadbike_01_F","C_SUV_01_F","C_Van_01_transport_F","C_Van_01_box_F"];
_ACHPool= [];
_CHPool= [];
_uavPool= [];
_stPool= [];
_shipPool= ["C_Boat_Civil_01_F","C_Boat_Civil_01_rescue_F","C_Boat_Civil_04_F","C_Rubberboat"];
_diverPool= [];
_crewPool= ["C_man_1"];
_heliCrew= ["C_man_1","C_man_1"];
};
// WEST FIA FACTION
if (_faction==4) then {
_InfPool= ["B_G_engineer_F","B_G_medic_F","B_G_officer_F","B_G_Soldier_A_F","B_G_Soldier_AR_F","B_G_Soldier_exp_F","B_G_Soldier_F","B_G_Soldier_GL_F","B_G_Soldier_LAT_F","B_G_Soldier_lite_F","B_G_Soldier_M_F","B_G_Soldier_SL_F","B_G_Soldier_TL_F"];
_ArmPool= [];
_MotPool= ["B_G_Offroad_01_F","B_G_Offroad_01_armed_F","B_G_Van_01_transport_F","B_G_Van_01_fuel_F"];
_ACHPool= [];
_CHPool= [];
_uavPool= [];
_stPool= ["B_G_Mortar_01_F"];
_shipPool= ["B_G_Boat_Transport_01_F"];
_diverPool= [];
_crewPool= [];
_heliCrew= [];
};
// MIDDLE EAST TRIBAL AGGRESSORS
if (_faction==5) then {
_InfPool= ["CAF_AG_ME_T_AK47","CAF_AG_ME_T_AK74","CAF_AG_ME_T_GL","CAF_AG_ME_T_PKM","CAF_AG_ME_T_RPG","CAF_AG_ME_T_RPK74","CAF_AG_ME_T_SVD"];
_ArmPool= ["O_APC_Tracked_02_AA_F","O_APC_Tracked_02_cannon_F","O_APC_Wheeled_02_rcws_F","O_MBT_02_arty_F","O_MBT_02_cannon_F"];
_MotPool= ["CAF_AG_ME_T_van_01","CAF_AG_ME_T_Offroad","CAF_AG_ME_T_Offroad_armed_01"];
_ACHPool= ["RHS_Mi24P_vvsc"];
_CHPool= ["RHS_Mi8mt_vvsc"];
_uavPool= [];
_stPool= ["O_Mortar_01_F","O_HMG_01_high_F","O_static_AT_F","O_static_AA_F"];
_shipPool= [];
_diverPool= [];
_crewPool= ["CAF_AG_ME_T_AK47"];
_heliCrew= ["CAF_AG_ME_T_RPG","CAF_AG_ME_T_GL"];
};

// MIDDLE EAST CIVILIAN AGGRESSORS
if (_faction==6) then {
_InfPool= ["CAF_AG_ME_CIV","CAF_AG_ME_CIV_02","CAF_AG_ME_CIV_03","CAF_AG_ME_CIV_04"];
_ArmPool= ["rhs_bmp1_msv","rhs_btr80_msv"];
_MotPool= ["rhs_ural_vv","rhs_uaz_vv"];
_ACHPool= ["RHS_Mi24P_vvsc"];
_CHPool= ["RHS_Mi8mt_vvsc"];
_uavPool= [];
_stPool= [];
_shipPool= [];
_diverPool= [];
_crewPool= ["CAF_AG_ME_T_AK47"];
_heliCrew= ["CAF_AG_ME_T_RPG","CAF_AG_ME_T_GL"];};

// ADD CLASSNAMES
if (_faction==7) then {
_InfPool= [];
_ArmPool= [];
_MotPool= [];
_ACHPool= [];
_CHPool= [];
_uavPool= [];
_stPool= [];
_shipPool= [];
_diverPool= [];
_crewPool= [];
_heliCrew= [];};

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.217 másodperc