Küldetésszerkesztés!

Több
2016 okt. 30 07:33 #9051 Írta: Hemy [HAF]
Hemy [HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
A DAC és a HC kiválóan működik.. 1 nagy gondunk van.. Ha a HC átveszi a karakterek feletti irányítást akkor nem mozdulnak a karakterek (elvesztik a move point ot.) Ha valakinek van ötlete írjon.. köszi.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 okt. 20 17:35 #9029 Írta: Hemy [HAF]
Hemy [HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Tudom ezt ajánlani. Még több lehetőség a szerkesztéshez! :)

www.armaholic.com/page.php?id=26770
A következő felhasználók mondtak köszönetet: Raoul [HAF]

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 aug. 04 15:14 #8774 Írta: McGregor [HAF]
McGregor [HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Szerintem az MCC szükséges rossz, nem rossz ha van, ha ésszel használjuk.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 aug. 03 11:51 #8771 Írta: MarcusT
MarcusT válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Én szerintem meg nem megint azoknak kéne szívniük meg dolgozniük akik nem csalnak. Ha valaki magára ismer és az ő extra modja ezeknek az egyikébe esik, akkor legyen olyan szíves kapcsolja ki, vagy ha úgy van vele hogy "leszarom úgyse veszik észre" akkor ajánlom neki hogy minden este imádkozzon egyet mert ha én jövök rá hogy csal azt nem teszi zsebre!
A következő felhasználók mondtak köszönetet: McGregor [HAF], DögFather

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 aug. 03 11:13 #8770 Írta: jimcat[HAF]
jimcat[HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
én nem vagyok ellen a dolgoknak de azt tudjátok hogy irtózatos munka a kulcsellenörzés a folyamatosan változó modok miatt

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 aug. 03 10:44 - 2016 aug. 03 10:45 #8769 Írta: Hemy [HAF]
Hemy [HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Úgy érzem igény lenne minden szerveren a mod figyelésnek. Csak ami megengedett még a teszten is.. van egy mod ami nonstop arsenalt ad bármikor bárkinek.. most Longo által leírtakra vissza térve.. ha partyba vagyunk és 1 2 ember elkezd a fal mögött arsenalozni mert neki kell épp valami akkor önmagában ez is FPS csökkenést okoz mindenkinek..
De elég ha hoz egy hang vagy kép javító mod ot mert neki úgy jobban tetszik.. puff mindenkinek fps kill...
Kell az ellenőrzés sajnos.
MCC ről annyit hogy én minden küldimbe blokkolom az utóbbi időbe.. max akkor lehet elérni ha valaki admin ba belép de annak oka van.
Utolsó szerkesztés: 2016 aug. 03 10:45 Írta: Hemy [HAF].

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 aug. 03 09:47 #8768 Írta: MarcusT
MarcusT válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Én nem tudom megérteni hogy valaki miért csal egy szimulátorban. Én a játékkészítők elvét követem. Rajtakapom hogy csal a küldetésemen, kérdés nélkül zsupsz..... nézheti a töltőképernyőt.... na nehogymá a farok csóválja a kutyát. A készítő okkal adott/nemadott valamit, milyen jogon nyulkapiszkál abba bele valaki "mindenholarsenal" meg hasonló dolgokkal. És még mielőtt valaki elkezdené hogy "az nem csalás" de szerintem az, teljes mértékben. Az MCC is csalás tud lenni. Amióta a Virtual Vehicle script bejött az is feleslegessé vált szerintem.

Én azt ajánlom (mivel tapasztalatom szerint ez ilyen hegyibeszédek maximum 1 küldetésig használnak) hogy szépen ha valaki rajta van kapva hogy csal, menjen a kispadra. Neharagudjatok, de én nemtudok semmi együttérzést sem produkálni a felé, aki az én játékomat elrontja azzal hogy ő most nekiáll csalni. Álljon meg a menet.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 aug. 03 08:07 #8767 Írta: Hemy [HAF]
Hemy [HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Egyet kell értenem Longo val, ha oda figyelünk kicsit jobban akkor nem lesz gond. De ennek ellenére tapasztalom hogy midig van valaki aki csak egy "kicsit" csal a dologban mert hoz mod okat.. Pl múltkori küldimen Ronin akinek említettem is a dolgot.
Meg kell érteni minden felesleges dolog FPS vesztés.
Hiába vesztek bika gépet ha a háttérbe lefut egy felesleges script és megeszi a gépet. (modok,scriptek) Én is igyekszem gyári modulokat használni minél kevesebb gond legyen.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 aug. 02 22:48 #8766 Írta: jimcat[HAF]
jimcat[HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
ezt a mcc és egyéb addon dolgot ki tudjuk iktatni de nekünk lesz 2 nap munkánk benne ... :evil: én vállalom ha tudom hogy sok ember szórakozását megvédem pár emberrel szemben

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 aug. 02 22:45 #8765 Írta: MarcusT
MarcusT válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
40 000% százalékban mögötted vagyok!

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Longo
  • Longo profilkép
  • Látogató
  • Látogató
2016 aug. 02 11:32 #8763 Írta: Longo
Longo válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Sziasztok !

Fontos, mindennapi játékkal kapcsolatos dolgot szeretnék leírni és megpróbálni elmagyarázni és azt hogy ez hová fog vezetni.Volt szerencsém átnézni pár haf_szerver rpt filet script hibák után kutatva.A lényeg megtalálni miért fagy be pl: AL_Rayak küldetés.Mivel a teljes rpt file átnézésre került így a használatos küldikben talált hibáról az illetékeseknek(szerkesztőknek) küldtem egy privát üzenetet hátha segít a hiba megoldásában.

-- MCC és más módok használata a haf szerveren.
-Mivel az rpt -ben nem volt script hiba így az Mcc és privát módok használata a lényeges kérdés.Egyenlőre ez legyen egy intő példa mielőtt más dolgok is letiltásra kerülnek a szerkesztett küldetésekben.

Fontos ha valaki az MCC vagy más arzenálos cumót használ akkor ne legyen csoportban (groupban) ,senkivel !!!
Kis magyarázat miért ne:
ha mással egy csoportban vagy és MCC vagy más arzenálos spawnolós módot használsz az a csoport társaid gépén is elkezdenek le futni azok a scriptek amin épp bütykölsz.És míg te jól elvagy a társadat már ki is ütötted fps terén mert lehet ő épp arzenálozott és te ráküldtél még egy arzenált a gépére !!Volt szerencsém megtapasztalni már ..fps3 ,fekete képernyő majd restart.

A lényeg a lényeg kicsit gondoljunk néha másra is ne csak arra hogy már megint egy újabb basztatás. Tőlem meg tényleg távol álljon de a vége az lesz hogy teljes mód ellenőrzés és végleges MCC\más módok letiltása lesz mert már kicsit unalmas hogy mindig az dolgozzon,agyaljon aki a másiknak keresi a szórakoztatási lehetőséget.

Köszönöm ha kicsit jobban odafigyelünk erre a dolgokra mert ez nem értem van hanem értetek.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 aug. 01 20:45 #8762 Írta: Hemy [HAF]
Hemy [HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Már 3 küldi kész az Operation Flashpoint os küldetés csomagból. Erőteljesen dolgozom rajta, remélem tetszeni fog mindenkinek :)
A következő felhasználók mondtak köszönetet: jimcat[HAF], Longo

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 júl. 19 19:31 - 2016 júl. 19 19:32 #8685 Írta: Raoul [HAF]
Raoul [HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Ez Jó ötlet Uram!
B)
Nekem Malden volt a kedvencem, azt ki ne hagyd!!
Utolsó szerkesztés: 2016 júl. 19 19:32 Írta: Raoul [HAF].

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Több
2016 júl. 17 16:44 - 2016 júl. 17 17:27 #8680 Írta: Hemy [HAF]
Hemy [HAF] válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Cup map ok közé került a jó öreg kolgujev.
Még az opflesh korából :laugh: Asszem csinálok is valami retro küldit

Bár Everon szigetet sem kell bemutatni azoknak akik az armát már az opflesh korából ismerik :)
Össze dobok egy küldi csomagot ami a régi küldiket játsza végíg :)
Az eredeti történet.. Remélem nyílik majd alkalom hogy végig nyomjuk :)
Utolsó szerkesztés: 2016 júl. 17 17:27 Írta: Hemy [HAF].
A következő felhasználók mondtak köszönetet: jimcat[HAF], Raoul [HAF], DögFather

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

  • Longo
  • Longo profilkép
  • Látogató
  • Látogató
2016 júl. 17 11:17 - 2016 júl. 17 11:19 #8677 Írta: Longo
Longo válaszolt a témára: Küldetésszerkesztés!
Sziasztok ! :huh:

Legfrissebb változat: AlRayak_v10.pja310

Egyenlőre csak a TESZT szerverre rakom a mai módmegbeszélésre akár ki is próbálhatnánk a lényeges funkciókat !?

Mostani beállítások:
-ACE3:

Az orvos = regular medic mindenhol tud pakkot adni.A pakk elhasználódik !!
A bázison és az előretolt bázison van fix kihelyezett medic sátor ahol a (regular medic) orvosból=>doktor válik az összes más karakterből pedic regular medic(sima orvos).Továbbá minden medic jellel ellátott jármű is tudja ugyan ezt.Így az orvost is el tudja látni bárki ha komolyabban megsérűl ezeken a helyeken.Medic objectumok 5m közelében már lehet medicelni ,járműveknél lényeg a medic mindig a medic helyen lehetőleg cargo pozicióba száljon mert csak ott tud medicelni.

A surgical kitt továbbra sem működik mivel ha jól tudom az csak akkor működik ha felszakadós (kötszer) beállítás van.Márpedig az ki van kapcsolva mert az már tulzás!Én legalább is nem szeretném ragaszgatni magam az idő 90 %-ban!Plánne nem hétköznapi játékmódban.

A szerelők (enginerek) tudnak egyedül fullra javítani járművet, bárhol! 1 toolkit kell hogy legyen nálluk ami nem használódik (tűnik) el.
Kereket bárki tud cserélni bárhol.

Bekerült az advanced slingload uj változata .
Az apexes gépekből bekerült 2 CSAT -os légi jármű "O_T_VTOL_02_infantry_F","O_T_VTOL_02_vehicle_F".
Utolsó szerkesztés: 2016 júl. 17 11:19 Írta: Longo.

Kérjük, hogy Bejelentkezés vagy vagy Fiók létrehozása, hogy csatlakozhass a beszélgetéshez!

Oldalmegjelenítési idő: 0.221 másodperc