Tabs

Arma 3 Tac-Ops DLC

Arma 3 Tac-Ops DLC

A Bohemia Interactive nemrég bemutatta a következő...

Bővebben..

A jövő orosz katonája

A jövő orosz katonája

Július elején mutatta be a Rostec orosz állami had...

Bővebben..

Okosszemüveget fejlesztett a DARPA

Okosszemüveget fejlesztett a DARPA

Az Egyesült Államok hadseregének sokbetűs rövidíté...

Bővebben..

Vitaposzt az iskolai honvédelmi oktatásról

Vitaposzt az iskolai honvédelmi oktatásról

Érdekes cikkre hívta fel a figyelmemet a kaliber.h...

Bővebben..

Szinte biztosan a HK416 lesz a FAMAS utódja Franciaországban

Szinte biztosan a HK416 lesz a FAMAS utódja Franciaországban

 Bár a hivatalos bejelentés egyelőre még vára...

Bővebben..

Legénység toborzás!

Legénység toborzás!

Mivel az elmúlt időben viszonylag sikerült egy sta...

Bővebben..

Jimcat pár gondolat!

Jimcat pár gondolat!

Jó rég nem került ki semmilyen cikk tőlem az oldal...

Bővebben..

Arma 3 egységek feladatai és követelményei.

Arma 3 egységek feladatai és követelményei.

Egységek feladatai Ez a kis iromány arról szól, ho...

Bővebben..

Arma3 - Tanoa - Expansion - DX12

Arma3 - Tanoa - Expansion - DX12

 Üdvözlünk Tanoa-n! Egy közelgő kiegészítő ré...

Bővebben..

A pápai ejtőernyős ezred 1.rész

A pápai ejtőernyős ezred 1.rész

/ Nagyapám Hegyi Dániel emlékére, aki a II. világh...

Bővebben..

Küldetések köszönet!

Küldetések köszönet!

Sziasztok! Először is szeretném megköszöni mindenk...

Bővebben..

Felderítő minitankon dolgoznak a britek

Felderítő minitankon dolgoznak a britek

Az új jármű jóval nehezebb, de egyben jobban felsz...

Bővebben..

A jövő katonai re­pülő­gépei: szu­per­te­her­gé­pek és hiper­gyors bom­bá­zók

A jövő katonai re­pülő­gépei: szu­per­te­her­gé­pek és hiper­gyors bom­bá­zók

Noha a légierők két­ség­kí­vül leg­...

Bővebben..

A jövő gyalogos katonája: kézifegyverek

A jövő gyalogos katonája: kézifegyverek

A hadseregek mindig is a gyalogságra épültek. Ural...

Bővebben..

A jövő hadihajói

A jövő hadihajói

A haditengerészet évszázadokon át a valódi szuperh...

Bővebben..

A jövő szárazföldi harcjárműve: túlélni mindenáron!

A jövő szárazföldi harcjárműve: túlélni mindenáron!

Egy harcjárműnél nagy gondot fordítanak arra, hogy...

Bővebben..

A meg se született harckocsi-generáció

A meg se született harckocsi-generáció

A ma rendszerben álló harckocsik zömmel 30-40 éves...

Bővebben..

A jövő vadász­repülőgépei: a légtér urai I. rész

A jövő vadász­repülőgépei: a légtér urai I. rész

A vadászrepülőgépek kétségkívül a katonai harceszk...

Bővebben..

A jövő vadász­repülőgépei: a légtér urai II. rész

A jövő vadász­repülőgépei: a légtér urai II. rész

Korábbi cikkünkben a vadászrepülőgépek alapjellemz...

Bővebben..

Iraki katonai tapasztalatok

Iraki katonai tapasztalatok

Afganisztánban 2001-től, Irakban pedig 2003-tól va...

Bővebben..

A jövő gyalogos katonája: ­baka a digitális korszakban

A jövő gyalogos katonája: ­baka a digitális korszakban

Noha egy katonának a felszerelésével kapcsolatban...

Bővebben..

Hol vannak a lézerfegyverek?

Hol vannak a lézerfegyverek?

A sci-fi filmek visszatérő szereplői a lézerfegyve...

Bővebben..

A jövő katonai helikopterei: a harctér királynői

A jövő katonai helikopterei: a harctér királynői

A helikopter viszonylag új találmány, de rövid idő...

Bővebben..

Alien Swarm

Alien Swarm

A Black Cat Games csapata eredetileg egy, az Unrea...

Bővebben..

Hírek Írások

A Bohemia Interactive nemrég bemutatta a következő letölthető tartalmatat a játékukhoz. Az Arma 3 Tac-Ops DLC Singleplayer Mission Pack nove...

Readmore..

Július elején mutatta be a Rostec orosz állami haditechnikai fejlesztő és gyártó cég a jövő gyalogsági katonai páncélját, a Ratnik-3-at.

Readmore..

Az Egyesült Államok hadseregének sokbetűs rövidítésű divíziói – a CERDEC, az ERDC, az NSRDEC, az ARL, és mindenekelőtt a DARPA – e...

Readmore..

Érdekes cikkre hívta fel a figyelmemet a kaliber.hu, amelyben arra reagáltak, hogy Honvéd kadétképzés indul szeptemberben egy budapesti és e...

Readmore..

 Bár a hivatalos bejelentés egyelőre még várat magára, több francia napilap egyidejűleg írta meg, hogy a francia haderő AIF (Arme Indiv...

Readmore..

Mivel az elmúlt időben viszonylag sikerült egy stabil gyalogsági erőt létrehozni a klánon belül, elérkezettnek tekinthetjük az időt arra hog...

Readmore..

Jó rég nem került ki semmilyen cikk tőlem az oldalra. Ennek több okai is van de a mostani történtek megérdemelnek egy pár gondolatot tőlem....

Readmore..

Egységek feladatai Ez a kis iromány arról szól, hogy az egységekben harcoló katonák milyen feladatokat láthat el, és ezeknek mi a lényege.

Readmore..

 Üdvözlünk Tanoa-n! Egy közelgő kiegészítő részeként lesz elérhető eme trópusi sziget. Az expanzió jelenleg tervezett kiadása 2016 első...

Readmore..

/ Nagyapám Hegyi Dániel emlékére, aki a II. világháborúban a pápai ejtőernyős ezred 3.századában szolgált és idén ünnepelné születésének 100...

Readmore..

Sziasztok! Először is szeretném megköszöni mindenkinek aki hétről hétre megjelent és követte a küldetéseimet!

Readmore..

Az új jármű jóval nehezebb, de egyben jobban felszerelt a jelenleg használt típusnál. 

Readmore..

Az első Operation Flashpoint: Red River infók

Az Operation Flashpoint 2001-es megjelenése óta kínál alternatívát a Quake-Doom-Medal of Honor által képviselt stílusnál realisztikusabb háborús élményt kínáló játékosoknak. A tavaly megjelent Dragon Rising az év végén jelent meg és bár már a piacon volt a Call of Duty: Modern Warfare 2 mégis képes volt a milliós eladásokra, amivel szép sikereket hozott a Codemasternek. Ám sokan kritizálták a programot és a fejlesztők ezért most komoly változásokat eszközölnek az új, Red River alcímmel rendelkező epizódba.

"A visszajelzések szerint a Dragon Rising játékosok 90 százaléka imádta a programot és csak 10 százalék talált benne kifogást" - állítja Sion Lengton, a sorozat kreatív igazgatója. "Ők is többnyire azt kifogásolták, hogy a Dragon Rising nem volt elég nehéz. Mindenesetre Skira nyitott világa tesztnek jó volt, ám a Red Riverben számos változtatás lesz látható."

Az első és legfontosabb, hogy ezúttal egy valós helyszínen, a közép-ázsiai Tádzsikisztánban kalandozhatunk csapatainkkal, mely nem messze található Pakisztántól, Afganisztántól és Kínától. A Red River - ahogy elődei is - a nem túl távoli jövőben játszódik, mikor is egy afgán csoport elindul elfoglalni az említett országot. Amerika odaküldi erőit, hogy megoldja a dolgot, de a kínai Független Hadsereg már ott van és nem kérnek a segítségből.

"Az első pályáknál szándékosan arra törekedtünk, hogy a Call of Duty illetve Bad Company sorozatok kezdő szakaszait idézzék fel" - folytatta Lengton. Ám a Red River összesen 200 négyzetkilométernyi bejárható területet kínál, melyet a kampány három fő szakasza során teljesen bejárhatunk.

A játékmenetben is lesznek változások. A fegyverek kezelésén például sokat javítottak és ennek köszönhetően sokkal könnyebb lett a használatuk. Távoli célzásnál például lelassul a célkereszt, ha ellenfélhez ér (vagyis kicsit rajta marad és nem fordul velünk), míg középtávon a Call of Dutyból ismert módszert használják. Ez annyit jelent, hogy befoghatjuk az ellenfelet a célkeresztbe és addig rajta is maradunk, míg meg nem hal.


Mindezt természetesen ki is lehet kapcsolni és a hardcore játékosok mindenféle segítség nélkül játszhatnak kedvencükkel. A Red Riverben négy különböző karakter közül választhatunk: mesterlövész, lövész, gránátos és automata fegyveres. Alap kiosztásként mindegyiküknél lesz egy M4A1 automata gépfegyver, de természetesen a karakternek megfelelő "speciális eszköz" is nálunk lesz.

A Red River mesterséges intelligenciája is sokat javul a Dragon Risingban látottakhoz képest és végre nem lesznek teljesen hülyék a gép irányította társaink. Jobban helyezkednek majd és a szituációnak megfelelően használják fegyvereiket. Természetesen lehetőség lesz a 4 fős ko-opra is, de a többi multis lehetőségről még nem árultak el több információt.

Az Operation Flashpoint: Red River 2011-ben jelenik meg konzolok mellett PC-re is.

SG.hu

Kiegészítés:

Azt azért ne feledjük,  a 2001-es OFP-t még a Cseh srácok készítették, majd az Arma is az ő kezük közül került ki, ami szerintem túlságosan is a realisztikára helyezte a hangsúlyt, illetve a gépigénye is elég magas volt.

A Codemasters, akinek a tulajdonában csak a névhasználati jog maradt, elkészítette az OFP Dragon Rising játékát, amely szerinem barátibb gépigénnyel és kisebb realisztikábal dolgozik, ami szerintem csak a játszhatóságot és annak élvezetét emeli.

Megosztom itt: FacebookMegosztom itt: Google Plus

Xpert Timeline

Icons

arma iii 256 1 arma iii 256 2 arma iii 256 3 arma iii 256

FreiChat-I