Tabs

Arma 3 Tac-Ops DLC

Arma 3 Tac-Ops DLC

A Bohemia Interactive nemrég bemutatta a következő...

Bővebben..

A jövő orosz katonája

A jövő orosz katonája

Július elején mutatta be a Rostec orosz állami had...

Bővebben..

Okosszemüveget fejlesztett a DARPA

Okosszemüveget fejlesztett a DARPA

Az Egyesült Államok hadseregének sokbetűs rövidíté...

Bővebben..

Vitaposzt az iskolai honvédelmi oktatásról

Vitaposzt az iskolai honvédelmi oktatásról

Érdekes cikkre hívta fel a figyelmemet a kaliber.h...

Bővebben..

Szinte biztosan a HK416 lesz a FAMAS utódja Franciaországban

Szinte biztosan a HK416 lesz a FAMAS utódja Franciaországban

 Bár a hivatalos bejelentés egyelőre még vára...

Bővebben..

Legénység toborzás!

Legénység toborzás!

Mivel az elmúlt időben viszonylag sikerült egy sta...

Bővebben..

Jimcat pár gondolat!

Jimcat pár gondolat!

Jó rég nem került ki semmilyen cikk tőlem az oldal...

Bővebben..

Arma 3 egységek feladatai és követelményei.

Arma 3 egységek feladatai és követelményei.

Egységek feladatai Ez a kis iromány arról szól, ho...

Bővebben..

Arma3 - Tanoa - Expansion - DX12

Arma3 - Tanoa - Expansion - DX12

 Üdvözlünk Tanoa-n! Egy közelgő kiegészítő ré...

Bővebben..

A pápai ejtőernyős ezred 1.rész

A pápai ejtőernyős ezred 1.rész

/ Nagyapám Hegyi Dániel emlékére, aki a II. világh...

Bővebben..

Küldetések köszönet!

Küldetések köszönet!

Sziasztok! Először is szeretném megköszöni mindenk...

Bővebben..

Felderítő minitankon dolgoznak a britek

Felderítő minitankon dolgoznak a britek

Az új jármű jóval nehezebb, de egyben jobban felsz...

Bővebben..

A jövő katonai re­pülő­gépei: szu­per­te­her­gé­pek és hiper­gyors bom­bá­zók

A jövő katonai re­pülő­gépei: szu­per­te­her­gé­pek és hiper­gyors bom­bá­zók

Noha a légierők két­ség­kí­vül leg­...

Bővebben..

A jövő gyalogos katonája: kézifegyverek

A jövő gyalogos katonája: kézifegyverek

A hadseregek mindig is a gyalogságra épültek. Ural...

Bővebben..

A jövő szárazföldi harcjárműve: túlélni mindenáron!

A jövő szárazföldi harcjárműve: túlélni mindenáron!

Egy harcjárműnél nagy gondot fordítanak arra, hogy...

Bővebben..

A jövő hadihajói

A jövő hadihajói

A haditengerészet évszázadokon át a valódi szuperh...

Bővebben..

A meg se született harckocsi-generáció

A meg se született harckocsi-generáció

A ma rendszerben álló harckocsik zömmel 30-40 éves...

Bővebben..

A jövő vadász­repülőgépei: a légtér urai I. rész

A jövő vadász­repülőgépei: a légtér urai I. rész

A vadászrepülőgépek kétségkívül a katonai harceszk...

Bővebben..

A jövő vadász­repülőgépei: a légtér urai II. rész

A jövő vadász­repülőgépei: a légtér urai II. rész

Korábbi cikkünkben a vadászrepülőgépek alapjellemz...

Bővebben..

Iraki katonai tapasztalatok

Iraki katonai tapasztalatok

Afganisztánban 2001-től, Irakban pedig 2003-tól va...

Bővebben..

A jövő gyalogos katonája: ­baka a digitális korszakban

A jövő gyalogos katonája: ­baka a digitális korszakban

Noha egy katonának a felszerelésével kapcsolatban...

Bővebben..

Hol vannak a lézerfegyverek?

Hol vannak a lézerfegyverek?

A sci-fi filmek visszatérő szereplői a lézerfegyve...

Bővebben..

A jövő katonai helikopterei: a harctér királynői

A jövő katonai helikopterei: a harctér királynői

A helikopter viszonylag új találmány, de rövid idő...

Bővebben..

Alien Swarm

Alien Swarm

A Black Cat Games csapata eredetileg egy, az Unrea...

Bővebben..

Hírek Írások

A Bohemia Interactive nemrég bemutatta a következő letölthető tartalmatat a játékukhoz. Az Arma 3 Tac-Ops DLC Singleplayer Mission Pack nove...

Readmore..

Július elején mutatta be a Rostec orosz állami haditechnikai fejlesztő és gyártó cég a jövő gyalogsági katonai páncélját, a Ratnik-3-at.

Readmore..

Az Egyesült Államok hadseregének sokbetűs rövidítésű divíziói – a CERDEC, az ERDC, az NSRDEC, az ARL, és mindenekelőtt a DARPA – e...

Readmore..

Érdekes cikkre hívta fel a figyelmemet a kaliber.hu, amelyben arra reagáltak, hogy Honvéd kadétképzés indul szeptemberben egy budapesti és e...

Readmore..

 Bár a hivatalos bejelentés egyelőre még várat magára, több francia napilap egyidejűleg írta meg, hogy a francia haderő AIF (Arme Indiv...

Readmore..

Mivel az elmúlt időben viszonylag sikerült egy stabil gyalogsági erőt létrehozni a klánon belül, elérkezettnek tekinthetjük az időt arra hog...

Readmore..

Jó rég nem került ki semmilyen cikk tőlem az oldalra. Ennek több okai is van de a mostani történtek megérdemelnek egy pár gondolatot tőlem....

Readmore..

Egységek feladatai Ez a kis iromány arról szól, hogy az egységekben harcoló katonák milyen feladatokat láthat el, és ezeknek mi a lényege.

Readmore..

 Üdvözlünk Tanoa-n! Egy közelgő kiegészítő részeként lesz elérhető eme trópusi sziget. Az expanzió jelenleg tervezett kiadása 2016 első...

Readmore..

/ Nagyapám Hegyi Dániel emlékére, aki a II. világháborúban a pápai ejtőernyős ezred 3.századában szolgált és idén ünnepelné születésének 100...

Readmore..

Sziasztok! Először is szeretném megköszöni mindenkinek aki hétről hétre megjelent és követte a küldetéseimet!

Readmore..

Az új jármű jóval nehezebb, de egyben jobban felszerelt a jelenleg használt típusnál. 

Readmore..

Alien Swarm - 2. oldal

A felszerelések terén tapasztalt változatosság az életünkre törő idegen lények terén is jellemző a programra. Eleinte egyszerű harcos "bogarakkal" találkozunk, majd előkerülnek a maró köpetekkel támadó rokonaik is, akik idegesítő repkedő barátaikat is hozzák. Idővel csatlakoznak hozzájuk a méretes, háromlábú "organikus bombák", majd jönnek a hatalmas pajzzsal rendelkező tankok, de találkozunk majd az Alien filmek arctámadóinak közeli rokonaival is.

Ellenfeleink nem csak sokfélék, de számbeli fölényük is kifejezetten egyértelmű, ráadásul még könnyű nehézségi fokozaton is elég erősen sebeznek. Ezzel a játék egyszerűen kikényszeríti a csapatmunkát, hiszen, aki elszakad társaitól, az gyakorlatilag perceken belül be is fejezi pályafutását. A dolog igazi szépsége abban áll, hogyan találja meg a csapat a megfelelő egyensúlyt a támadó és támogató erők között. Éppen ezért erősen ajánlott barátokkal nekiesni, és használni a játék beépített hangátviteli rendszerét, vagy egy erre szolgáló külső programot, mivel érdemi kommunikáció hiányában rengeteget veszít a dolog az élvezhetőségéből.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!


Grafikai szempontból első osztályú munkával van dolgunk. A Black Cat emberei nagyon jól kezelték a Source motort, s amit alkottak, az azon túl, hogy részletgazdag és összességében nagyon szép, még nagyon jól optimalizált is, így gyengébb gépeken is képes hozni a stabilan magas FPS-számot, még finom részletességi beálltások mellett is. Igaz, hogy a játék felülnézeti kameraállást használ, a készítők mégis odafigyeltek az olyan, szinte lényegtelennek tűnő apróságokra, mint a lézeres irányzék által megvilágított füst, melyen látszik a kilőtt golyók okozta légmozgás - ezzel igazán hangulatossá és élővé tették az Alien Swarmot.

Az irányítás a klasszikus WASD plusz egér kiosztást követi (bár ezen természetesen mindenki változtathat saját ízlésének megfelelően), ami jól is működik. Egyedül a célzás bizonyult alkalmanként kicsit nehézkesnek, de ezek is többnyire a játékmenet feszített tempójából adódtak, így valószínűleg pusztán megszokás kérdése az egész. A játék leggyengébb pontját a hangok jelentik. Elsősorban a szinkronhangokkal van probléma, de figyelembe véve, hogy egy kis csapat eredetileg csak modnak indult játékáról van szó, és hogy egyéb téren milyen jól teljesít, ezt elfogadható hiányosság, ami fölött a játék hevében könnyű átsiklani.

Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide! Klikk ide!


Az egyetlen igazán fájó pont az Alien Swarmmal kapcsolatban az, hogy sajnos nagyon rövid, mindössze egy kampány szerepel benne, hat küldetéssel, melyek nehézségi szinttől, csapatlétszámtól és nem utolsó sorban gyakorlottságtól függően 1-2 óra alatt végigvihetők. Ugyanakkor a Valve ösztönzésnek szánta a programot, ezért joggal remélhetjük, hogy hamarosan újabb és újabb hadjáratok kerülnek majd fel a netre, és persze a vállalkozó kedvű játékosok saját kampányokat is készíthetnek a mellékelt szerkesztővel.

Egyszeri végigjátszásnál mindenképpen többre érdemes a program, ugyanis a játékélmény minden karakterrel más. A fejlődési rendszerrel folyamatosan kapjuk meg a fegyvereket és a felszereléseket, melyek szintén sokat módosítanak a játékmeneten, továbbá itt is megtalálható a Steames programokra jellemző achivement-rendszer, mely a gyűjtőszenvedélyünkre alapozva próbál rábírni a többszöri végigjátszásra.

Xpert Timeline

Icons

arma iii 256 1 arma iii 256 2 arma iii 256 3 arma iii 256

FreiChat-I